2016年3月28日 星期一

西褲

以下幾樣係一般裁縫都會問既問題:
1)前面要唔要”摺”(Pleat)
2)褲腳要幾濶
3)要唔要”反腳”(Cuff)
4)褲腳要Cut 到幾短(其實即係問你要Full break, half break or no break)


以下係我自己既答案
1) No pleat
2) 7.5寸(我著uk 6-6.5號鞋)
3)1 3/4
寸cuff(我175cm高)
4)no break


首先,我唔鍾意pleat ,因為會令大腿睇落太bulky,通常pleat 既用途就係add bulk 落大腿,令比較肥、有肚腩既人睇落去肚腩同大腿既相差冇咁遠,作為修飾之用





第二,我prefer slim look,所以選擇窄d闊腳,師傅自然會成條由大腿至小腿至褲腳修窄。另外,如果對腳大d,可相應加闊至大概八寸都算slim


第三,cuff or no cuff?



Cuff 可以add 少少weight 落褲腳,令褲型drape 得好d,一般比人感覺 more dressy,(p.s.但最formal 既tux 褲係冇cuff既),至於cuff 幾闊,一寸半至兩寸都ok,視乎高度,高d就闊d
但如果冇cuff,即係hemmed,可以選擇有slanted angle ,後褲腳比前面長多半寸到,㩒鞋比較好d


我個人意見,cuff or no cuff 純粹個人preference ,至於有條rule 話cuffed 要配pleated 褲(因為cuffed 來自美國,flat front 既褲係歐陸風格,兩者風格、來源有衝突喎) ,我覺得有d無謂,好睇、自己鍾意就ok


最後,我亦覺得最重要既,就係褲長,要full break、half break 定係no break。以我觀察,一般香港男士都係full break or half break,佢地可能覺得褲腳一定要襟住鞋,同埋唔應該露襪(就算好多裁縫都係咁諗)



無錯,我覺得如果你保守d,條褲唔選擇slim cut既話,half break 都ok,但full break 就真係太累贅,睇落去腳都當堂短左,本身就錯哂
good half break



但係如果你想slim 既話,咁就最好very slight break or 直頭no break ,我見好多人又想slim,又想襟住鞋,跟本你褲腳已經窄,仲襟乜野鞋吖。就算俾你企定定,調較到褲腳啱啱好襟住對鞋,但當你一行,條褲就走哂位,褲腳fling fling 下,"long"住對鞋,一企番定又要調較多次。當然,以上所講既情況係發生係一般重量既西褲,其他好似牛仔褲,因為重,唔易走位,因此唔會發生以上情況


所以,我建議如果大家下次想造slim pants,真係考慮下no break ,其實只要你對襪係襯色,又唔係爛,露襪又有乜問題,你話露腳毛就係核突唧!
no break+cuffed


Left side: front pleated+cuffed+no break
Right side: flat front+cuffed+no break

沒有留言:

張貼留言