2014年3月30日 星期日

Crying in the rain   The Everly Brothers

https://www.youtube.com/watch?v=Bz0Sscke9z4


Crying in the rain   The Everly Brothers

I'll never let you see
The way my broken heart is hurting me
I've got my pride
And I know how to hide all my sorrow and pain
I'll do my crying in the rain

If I wait for stormy skies
You won't know the rain from the tears in my eyes
You'll never know that I still love you so
Though the heartaches remain
I'll do my crying in the rain

Raindrops falling from heaven
Could never take away my misery
But since we're not together
I'll wait for stormy weather to hide these tears
I hope you'll never see

Someday when my crying's done
I'm gonna wear a smile and walk in the sun
I may be a fool
But till then, darling
You'll never see me complain
I'll do my crying in the rain
在雨中哭泣   艾維利兄弟合唱團
我絕不讓你看見
我破碎的心讓我傷痛的模樣
我有我的尊嚴
而且我知道如何隱藏痛苦與憂傷
我會在雨中哭泣

如果我等待天空有暴風雨來襲
你不會知道我眼中是淚還是雨
你永遠不會知道我依然深愛著你
即使心痛猶在
但我會在雨中哭泣

雨滴從天空落下
帶不走我的悲傷
但從我們不在一起開始
我就等待著暴風雨以掩飾淚水
期望你永遠不會看見

有一天,當我不再哭泣
我會面帶笑容,走在陽光裡
也許我很傻
但到了那個時候,親愛的
你再也見不到我的埋怨
我會在雨中哭泣

沒有留言:

張貼留言